اعظم السادات میرجلیلی - خبرنگار یزد فردا : مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد گفت: ثبت نام كاندیداهای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از امروز آغاز شده و تاپایان وقت اداری  28 تیرماه اعضا مهلت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

سید عباس دهقان در گفت و گو با خبرنگار یزد فردا افزود: مسئولان روابط عمومی نهادها و ادارات استان یزد كه تمایل به كاندیداتوری هیأت رئیسه شورای هماهنگی روبط عمومی ها را دارند می توانند با مراجعه به سایت http://yazdpr.ir نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

وی ادامه داد: كاندیداها باید مسئول روابط عمومی یكی از ادارات استان ودارای مدرك كارشناسی با دو سال سابقه كار در روابط عمومی و یا مدرك كاردانی با 5 سال سابقه كار در روابط عمومی باشند.

مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد گفت: داشتن كد عضویت از شورای هماهنگی روابط عمومی ها مندرج بر روی كارت شناسایی و حضور در 60درصد از جلسات آموزشی شورا در سال گذشته از دیگر شرایط كاندیداها است .

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دفتر این شورا واقع در مجتمع امام علی (ع) در بلوار دانشجو عصر روزهای زوج دایر است و همه روزه در ساعت اداری نیز علاقه مندان می توانند با شماره 6248000 تماس بگیرند، البته ثبت نام فقط از طریق سایت اعلام شده انجام خواهد شد.

سید عباس دهقان در پایان گفت: برگزاری یازده دوره آموزشی در سال گذشته ، برگزاری چهارمین جشنوراه روابط عمومی های استان ،تهیه تقویم مناسبت ها و ارسال به ادارات استان،پیگیری ثبت شركت تعاونی تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر و تشكیل كانون شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد نیز برخی از اقدامات انجام شده این شوراست

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا